USH FÖR DIG!!!!!

Ni ska bara veta hur störande, dum & Jobbig min brorsa är, visst hn är bra på att fixa när min dator går sönder men han kan minsan bryta min arm också
FY FÖR SYSKON!!!!!! (inte för bäbisar dåra ;))
Men ni som inte har min brorsa ni kan inte änns tänka er vad han e dum mot mig :mad:
image description
Han slår sönder mig för fan :mad:
USH!!! :mad:
Det var bara det jag ville säga, kanske lite ointressant men bättre än att jag inte uppdaterar ALLS ;) Eller?!
Nu ska jag MENTALTRÄNA inför KM, jag måste klara det, inte fega och tro på mig själv, samt ita på Zimba!!
Låter som bra saker tycker jag :D men nu så ska jag göra en liten hemlig sak som ni kommer få veta om en månad eller mindre! Varsegod att gissa, tänka & vara nyfikna ;p
Älskar er :love:
//Philippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0