Spännande ♥

Nästan spiken är halv vägs in :D nu fattar ni nog ingenting men den 26 eller 27 maj kommer bästa dagen i mitt liv bli av, vad som ska hända säger jag inte!! ;) men något utöver det vanliga, kan ni gissa vad det är? ;p Neh det tror jag väl inte, men det får jag väll se den första som har rätt får en länk, är det någon som vågar sig på att gissa?!
HAHAHA.... Nej men är SJUKLIGT taggad över det, och kan inte vänta tills det blir av, jag är så över lycklig att jag kan springa 3000 varv runt jorden (nästa HEHE :D) Nej men jag kan inte sluta skriva, prata och tänka på det! och det kommer jag inte kunna sluta med innan ja, jag vet inte riktigt, min framtid hänger på det nu typ...... :D
Kan ni typ försöka att förstå hur glad jag e HAHAHAHA :) Nej men gud nu blev detta inlägget överfyllt med glädje.... är det bra eller dåligt???!!!! :D men jag kan inte sluta skriva glada smileys :D Som ni kanske märker HIHI :)
Förästen när jag ändå kom och tänka på det, jag har försökt VÄLDIGT länge att skaffa en liten blogg på blogspot men jag kan för fan inte förstå hur man gör, är det någon som vet så lite hjälp här TACK , nej men det skulle faktiskt uppskattas jätte mycket med lite hjälp från er..... :)
Så nu har ni något att tänka på ;)
Eller visst har ni?!
Har borstat Twiggy och Szanelka idag :)
//Philippa

Kommentarer
Postat av: nea

Du ska kanske Bli medryttare? Få egen ponny? :)

2012-05-09 @ 20:59:34
URL: http://dressyrtjejernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0