Nervös som *fan*

Nervositeten bubblar i mig......
På lördag ska jag provrida, och på söndag är det KM :O Jag är så nervös att jag snart spyr :D
Provridningen har ite skapat lika mycket nervositet som KM, KM är som ett mordhot för mig samtidigt som det är as roligt, lite konstig blandning, men det är så jag väljer att förklara det!! Eftersom jag inte direkt gillar Zimba för när jag borstar honom så bara klämmer han in mig i väggen :mad: Men jag har hjälp av min "funktionär" Maja :love:
Och Emelie finns nog vid min sida, samt min mamma och min brorsa :) Så bra SKA det hehe
Här kommer några bilder på finaste paret som finns, Emelie & Zimba :love:
Alla bilder är lånade av Emelie (ponnytoking.blogg.se)
Hoppas det går bra, tror ni det kommer gå bra för mig??
//Philippa

Kommentarer
Postat av: Pownieskvaller

Självklart kollar vi inlägget! :D



Tack så mycket för att du är så snäll mot oss ;) Vi kan lätt säga att du är en av våra allra trognaste läsare som kommenterar ofta!

Tack tack och återigen tack! ( länkning kommer upp på bloggen den c: )

2012-05-10 @ 10:54:19
URL: http://pownieskvaller.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar till Andrea: Trisi tar ridlektionen så tyvärr..

2012-05-10 @ 15:55:44
URL: http://dressyrtjejernas.blogg.se/
Postat av: Emelie

De två undre är på rebecca men det kommer gå jätte bra! Lovar <3

Du är så gullig! Det är du jag och Moa som ska Zimba på söndag hihi ^^

2012-05-11 @ 06:30:27
URL: http://ponnytoking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0