Kan inte blogga imorrn och på lördag!

Jag ska nämligen på klass resa till Alnäs gård. Så jag kan inte logga då! Men ph kommer "ta över" och på söndag kommer ingen av oss kunna blogga under en stor del av dagen då båda ska tävla. Eller, ph ska inte tävla. Men jag ska! :) Kanske hinner slänga in något inlägg innan vi åker, altså på bussen. Och imorrn bitti ska jag springa torsvik bajs joggen!! 4 km = JIPPI!!. :mad: Men jag får väll gå med Ellan Bellan!! (komisen!) Sedan spötrar man in i mål på slutet! Det är jag bra på!! ;) haha! Men jag kommer nog fixa lite tidsinställda inlägg, eller ja... Men jag löser det!
Ouss & Kram!
//Andrea

Saknar dig kisse! <3 <3 <3 Kommer snart hem till dig. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0