Andrea's åsikt om skvaller bloggar!

Jag tycker att en skvaller blogg ska inehålla, nyheter, SNÄLLT skavller osv osv! En skavller blogg ska inte inehålla dumt skvaller. Bara för att det heter "skvaller" så beryder det ju inget dumt! Sedan hur man väljer att skriva allt är ju på egen hand. Jag vet 2 bra "skvaller" bloggar. Men jag vill inte kalla det skvaller bloggar. Utan mer "nyhets" bloggar Det är dom här:
http://www.ponnysanning.se/
Ponnysanning.se är ABSOLUT ingen skvaller blogg! Det var en skvaller blogg från början men nu är det mer år nyhets hållet! Jag tycker att den är bra för dom har ju dels nyheter, sedan failbilder och det är alltid lika kul xD Sedan så OM dom nu skulle komma med lite skvaller så betyder det ju inte att det sk vara dumt! Det kan ju vara snällt skvaller... Och INTE riktat mot personer som om dom var imot något.
Ponnysanning är en typisk nyhetsblogg som är väldogt stor!
Sedan har vi:
http://pownieskvaller.blogg.se/
Pownieskvaller.blogg.se är dock inte lika stor, men det är nästan bättre för det är mer intressanta inlägg! Dom skriver lite mer av sig själv, ponnysanning skriver lite innantill! Men Den heter ju Pownieskvaller men den inehåller INGET skvaller till 100%!
Jag tycker det är fel att kalla vissa saker skvaller när det bara är nyheter!
Men jag tycker inte man ska döpa en nyhets blogg till skvaller blogg. Det bli lixom bara fel?! Men visst, det har sagts ganska så mycket om att pownieskvaller är en STOR skvaller blogg. Men läs själv och tyck som du tycker! Jag tycker det är mer år nyhets blogg som med ponnysanning!!
Men om ni tycker att ågon av dom här bloggarna är skvaller, så fine! Tyck det! Alla får tycka som dom vill! Men detta är dom ända jag vet som innehåller nyheter!! Om du har nyheter och så, så skulle det vara jätte snällt om du ville säga den, eller om du vet någon annan. Vem vet, vi kanske tar upp just din blogg här någon gång för vi tycker det är en bra blogg! Vem vet....

Kommentarer
Postat av: Philippa ♥

Andrea, dom skriver BARA skvaller ;D

2012-05-10 @ 10:44:41
URL: http://lidingogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0